Underbar helg!

Vart ska jag börja?

Jag kan inte sluta le. Jag är så glad efter en underbar helg tillsammans med härliga vänner. Det blev Cape Cod, Provincetown och sen en liten sväng till Newport och Providence i Rhode Island.
Vi fick inget regn och vi hade en fantastisk whalewatching. Vi såg jättestora valar. Drömde om att få se deras stjärt, att få en bild på när den är ovanför vattenytan. Det fick jag. Men jag fick också se dem hoppa, något jag inte ens kunde drömma om.

Som sagt, bilder och mer kommer. Men jag hade en underbar helg med mycket skratt. Jag är så lycklig och kan inte sluta le. Tack tjejer!

Min värdmamma var snäll och gav mig sovmorgon. Men tiden springer iväg och nu måste jag göra iordning mig innan jobbet kallar.

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det låter som en härlig helg! Ser fram emot att få se bilderna! :)

2010-06-07 @ 17:36:39
URL: http://sextondenovember.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, låter verkligen underbart!:D

2010-06-07 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se