Ena veckan nytt, andra veckan gammalt

När jag vaknade imorse trodde jag att det var söndag och att jag kunde vända mig om och somna om. Men nej, det var måndag och bara att gå upp och börja jobba.
Dagen har gått ganska fort. Jag har hunnit storhandla, organisera, städa och mysa med den minsta. Sen var jag ledig ett par timmar innan jag började jobba. Då lagade jag mat och sen åt jag med mina värdföräldrar. Sen la jag den minsta, läste böcker med barnen, städade undan och lade de två äldsta. Sen slutade jag.

Känner mig ganska trött. Såg fram emot en slapp tv kväll med först "One tree hill" och sen " Life Unexcpected" men så satte jag på tv:n och de visade förra veckans avsnitt av Life Unexcpected. Vart är One tree hill?
Åhh detta är så irriterande. Förr förra torsdagen var det ett nytt Grey´s Anatomy avsnitt men förra veckan så var det ett gammalt. Jag förstår inte. Och det är riktigt irriterande.
Nu ser jag att det ska komma ett till Life Unexcpected avsnitt nu klockan nio. Hoppas att det är ett nytt avsnitt. Men vart One tree hill tog vägen är fortfarande en olöst fråga.
Ska i alla fall göra iordning mig och krypa ner i sängen och hoppas att jag får se något bra och nytt på tv:n.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

One Tree Hill har uppehåll till 26e April eller något sånt..

2010-03-02 @ 04:12:51
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se