Förlåt

Jag känner mig som en usel bloggare. Det är så mycket jag vill berätta, så många bilder jag vill visa.
Men tiden räcker inte till. När jag inte har tid att gå in på datan, då vet jag att jag är stressad.

Har jobbat hela dagen och nu står jag här och ska försöka packa. Är egentligen för trött för det men det finns inte mycket tid kvar. Märkte också att jag inte har några kläder. Alla t-shirtar hade jag på mig förra sommaren så det känns inget kul. Vill åka iväg nu och köpa ett par nya, synd att stan stänger om fem minuter.

Ska försöka packa lite och fixa. Sen ska jag sova innan jag bryter ihop av trötthet.

Så förlåt, men det blir inte mycket bloggande den kommande veckan heller. Men sen efter det lovar jag att jag ska ta igen det.

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Angelica m

tycker du kämpar på riktigt bra! så du ska se att eran resa kommer bli toppen. Hoppas att allt är bra annars.



Kram

2010-03-31 @ 18:27:36
URL: http://amartinsson.blogg.se/
Postat av: sofie

den som väntar på något gått väntar aldrig för länge :)

2010-03-31 @ 18:46:00
Postat av: angelica

kom på en sak du kan göra sen när du hinner.

Du skulle kunna lista alla ställen du har varit på och skriva dem du tyckte bäst om först och sen gå neråt i listan, skulle vara kul och se vad du har besökt :)

2010-03-31 @ 19:09:42
URL: http://amartinsson.blogg.se/
Postat av: josefin

Mathilda. mm, kära vän. jag förstår att det är mkt för dig alltså! men det kommer gå bra! Du rä så duktig. hoppas ni får det riktigt bra nu när ni åker iväg! när du kommer hem igen så vill jag gärna hitta på ngt! jag ska skicka info till dig om kampingen! :) haha, jag och Oma har kikat lite! låter verkligen kul, men som sagt. ajg vet det är mkt nu, ville bar anämna det! :)

ta en sak i taget. du kommer klara det bra, även fast saker känns övervällande ibland.

du är bra tjejen!

stor KRAM!

2010-04-02 @ 05:11:05
URL: http://joseposefin.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Mathilda, du har din blogg för nöjets skull...en hobby. Om du inte har en tidspress att lägga upp bilder på facebook för att visa dina vänner, då ska du inte ha det nu heller.

Det är inte ditt jobb och du får inte spraken för att du inte uppdaterar.

Ta den tid du vill och orkar med. Ditt "riktiga" liv i USA måste ju komma i första hand för va gör du om du en dag sitter och uppdaterar samtidigt som du missar bussen, kommer försent till skolan för att hämta barnen eller missar flyget till Sverige.

Jag ser fram emot bilderna men jag vet att det kommer så småning om när du har din fritid och inte har några andra planer.

Om det är imorgon, en vecka senare eller tom ett år senare spelar ingen roll.

Jag vet att det kommer, älskade vän!



Ha det toppen på "semestern" och njut där borta nu.

Många kramar Louise

2010-04-02 @ 12:04:39
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Marre

Hejsan! Jag är en tjej som verkligen är sugenpå att vara aupair efter gymnasiet! Jag undrar bara, hur mycket alltkostar om man säger , allt...flyg..allt alltså ;)

2010-04-02 @ 18:51:54
Postat av: mandy - au pair in Seattle

ah det ar inte sa latt att hinna med o blogga nar man ar au pair ;p men ser framemot o se bilderna senare :)

2010-04-03 @ 03:02:19
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se