Fun Friday

Idag har jag jobbat hela dagen. Så nu är jag TRÖTT. Dagen har verkligen gått i ett.
Tio över sju imorse tyckte min minsta tjej att det var dags för mig att gå upp så hon trippade upp för trappen och in i mitt rum dör hon kröp upp i min säng för att mysa. Så gulligt! Detta var första gången så då hade jag inga problem med det. Men blir det till en vana så kanske...

Min värdmamma skulle ha Fun Fridays på skolan idag. Då föräldrar kommer in och gör roliga saker med barnen. Men hennes hjälplärare blev sjuk så jag ryckte in och hjälpte till. Morfarn fick komma och passade de andra barnen. Det gick bra och barnen var söta. Vi gjorde smoothies osv.
När vi skulle gå såg jag alla gula skolbussar. Älskar att se skolbussarna, det är något speciellt.. Träffade "vår" busschaufför så min värdmamma sa till honom att jag vill åka i en skolbuss innan jag åker hem. Det stämmer, det är ett mål och en dröm.

På kvällen åkte vi till ett mysigt ställe och åt pizza. Gott! Rörigt med barnen som inte ville sitta still men pizzan var jättegod.

Nu har jag äntligen slutat. Ska snart ha tv mys med min värdmamma.

Imorgon blir det en lång dag. Men jag har planerat in många aktiviteter så dagen ska gå undan.
Hör av mig imorgon kväll om jag lever.

Hoppas ni får en trevlig kväll! Och rösta på Pernilla Wahlgren imorgon i Melodifestivalens Andra chansen.

God natt!


Kommentarer
Postat av: michaela

Hej!

Om du vill ha strandlivet så ska du bo i Santa monica eller Venice beach. Eller stadsliv så är det nog bäst att bo i West Hollywood eller Beverly hills eller kanske Westwood :) Undvika.. hm.. ja det är nog att inte bo i downtown (som är bra på dagarna men inte åå kvällarna!) eller east LA vilket inte är något bra för turister tror jag, lite skumt och inget att göra! Kram fran Los angeles

2010-03-06 @ 22:18:03
URL: http://michaela-westerlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se