Helgerna framöver

Känner mig så trött att det blir tidigt i säng ikväll.

Det är bara onsdag men jag känner mig så trött. Barnen visar inte heller sina bästa sidor. När det händer så brukar jag tänka att snart är det helg. Och det hjälper. Men inte den här veckan. Mina värdföräldrar ska iväg i helgen så jag ska jobba. Någon energi till det har jag inte alls men det kommer bli bra. På något sätt ska jag gräva fram energi och jag tycker oftast att det är kul att vara ensam med barnen. Ska komma på roliga saker vi kan göra. Dock kan jag inte vila helgen efter det heller för då är det Silver Bay. Anmälde mig för några dagar sedan. Hittade ingen som kunde åka med mig vilket känns tråkigt men jag kunde inga andra helger och tiden springer iväg så jag tar den här helgen nu så är jag klar med det.

Såhär ser de kommande helgerna ut:

6-7 mars: Jobba hela helgen

13-14 mars: Silver Bay

20-21 mars: Inget planerat

27-28 mars: Mamma och pappa är här

3-4 april: South Carolina och påsk

10-11 april: South Carolina

Känner på mig att denna månad kommer att gå fort och våren kommer att komma snabbt. Jag har mycket att se fram emot!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ungefär hur mycket kostade det allt som allt innan du kom iväg till Usa ? (:

2010-03-04 @ 17:43:52
Postat av: Emmy

Hejsan! Har maasssssaaa frågor till dig då jag verkligen vill åka till Usa och vara Au Pair.



*Vad kostade det dig att åka till USA?

*Hur mycket pengar får du i månaden?

*Hur mycket fri tid har du i veckan?

*Har du många kompisar där borta/kille?

*Funderar du på att flytta till USA sen efteråt?

*Vad får du göra om dagarna, med barnen och så?



Vore jääätte tacksam om du orkade svara på frågorna! Tack på förhand! Kram

2010-03-04 @ 22:14:33
URL: http://fashionchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se