Hemma igen och nu är det sommartid

Borde egentligen gå och lägga mig för den är snart halv elva och jag är jättetrött. Men jag såg precis Melodifestivalen. Så bra den var, vilken show!
Nästa år ska jag ha en stor fest när det är final. Eller nej, det ska jag inte. Jag ska vara på plats i Globen, ja det ska jag!
Gillar Annas låt men tyckte det var skam att Pernilla kom sist. Hallå, hennes låt var ju schlager!

Nej, nu ska jag sova. Natten till idag ställde vi fram klockorna till sommartid så nu är vi bara 5 timmar efter Sverige i ett par veckor.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mathilda, schlagertiden är förbi :) Bara att inse. Puss!

2010-03-15 @ 08:03:22
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se