Ibland har man bra dagar...

Och ibland har man dagar som denna.
Den här dagen har varit lång och barnen har varit trötta och jobbiga. Vilket också har resulterat i en trött au pair som inte varit på humör.

Vi hann i alla fall med en promenad i vårsolen så barnen fick cykla. Kul!

Åt kycklingsalla till middag efter att vi lagt trötta barn.

Jaa, ibland har man sådana här dagar som au pair.

Ni vet när man känner sig trött och inget känns kul?! Jag känner så nu. Jag är trött och när jag tänker på allt som jag ska göra så känner jag mig bara stressad och så trött.
Nu var denna dag lång och jobbig men jag kan inte ens tänka att snart är det helg (även om det bara är måndag) för i helgen är det Silver Bay vilket betyder tidiga mornar och lektioner. Jag känner inte alls för det! Jag vill ha en ledig helg då jag kan sova längre än till sju.
Som tur var slutar Silver Bay vid tolv så jag kommer hem skapligt!

Nu ser jag på säsongspremiären av "Gossip Girl". Sen ska jag sova och hoppas att det känns lite bättre imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hur länge ska du vara aupair?

2010-03-09 @ 12:55:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej! Har följt din blogg länge nu tycker att det är roligt att läsa vad du gör om dagarna. Hur gammla är dina barn som du tar hand om?

2010-03-09 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se