Packa upp, packa ner

Sa hej då till mina föräldrar imorse. Blandade känslor. Vi har haft en underbar vecka tillsammans ialla fall.

Har jobbat läänge idag. Vill inte ens räkna efter hur många timmar det blev.

Har inte rikitgt packat upp från NYC resan. Men det är bara att packa upp och tvätta och sen packa igen. Packade alla barnens kläder idag. På torsdag åker vi till South Carolina. Ska bo där med hela släkten och om vädret blir bra så tror jag att det kommer bli toppen.

Nej, nu ska jag fixa innan det är läggdags. Ser på "Gossip Girl" samtidigt.

Mitt mål är att lägga upp bilder från veckan som gått imorgon. Men kan inte lova någonting.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se