Semester

Skriver en liten snabb hälsning för jag BORDE sova.

Imorgon tar jag tåget ner till NYC för att träffa mina föräldrar. Ska bli så kul! Ser fram emot att bara strosa omkring och bara vara. Få ett litet break från jobbet. Känner att det behövs. Ska bli underbart att gå umgås med mina föräldrar, bli lite bortskämd, strosa i NYC, se Niagara fallen, äta gott och njuta. Ska bli så skönt!

Finns det någon gång då man ska iväg någonstans som man kan somna och känna att allt är packat och klart och man inte glömt något?! För mig är svaret i alla fall nej. Och nu känns det som att jag har glömt allt!
Men jag ska ju som sagt träffa mina föräldrar så de kan ju lösa det mesta åt mig. Så det enda som jag absolut behöver ha med mig är min tågbiljett och den har jag packat ner. Så nu ska jag sova!

Fick ett kort av min värdmamma igårkväll. Det stod i mitt badrum på handfatet när jag skulle göra iordning mig för kvällen. Blev så glad! Det var ett påskkort i förskott. Hon sa att jag jobbat så hårt och verkligen förtjänade denna "semester" och att jag verkligen skulle njuta av den för jag jobbar alltid så hårt och ställer upp. Det värmde och betydde verkligen jättemycket!
Och njuta, det ska jag göra!



Datorn lämnar jag hemma så vi hörs nog inte förrens till helgen.
Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nej, nu får du bövelen börja uppdatera igen!

2010-03-25 @ 11:10:46
Postat av: Louise - Living in Turkey

Du jobbar alltid hår Mathilda, och de finns en anldning till att du fick stanna ett år till hos samma familj: De tycker så bra om dig, det vet jag för det har jag sett och hört med egna öron och ögon.



Och jag saknar dig vännen. Ska be mamma fotografera brevet och kortet du skickade hem till mig som jag aldrig hann att se så att jag får se det. Sen får första bästa som besöker mig ta med det.

jag ska sätta upp det i våran nya lägenhet som vi kommer skaffa här borta.



Hoppas du har haft det toppen och hälsa din familj och din värdfamilj ifrån mig.



Många kramar!!

Louise

2010-03-26 @ 10:01:04
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se