Summerfeeling

Det luktar sommar i huset. En speciell varm lukt som bara kommer på sommaren. Härligt!
Det har varit 20 grader varmt och solen har värmt sådär underbart!
Vi har varit ute mycket och lekt idag. Tyvärr så har min förkylning varit som värst idag, ont i halsen, huvudvärk och rinnande näsa. Och på något sätt känns det värre i solen.
Men jag har njutit och tagit in så mycket D vitamin som möjligt!

Nu är det fredagkväll och jag har precis slutat. Det är helg! Ser fram emot den så mycket!

Men nu ska jag ta tag i något jag har skjutit upp i veckor. Börja packa. Om inte mamma och pappa ska åka hem med tre tomma resväskor så måste jag börja packa NU!!
Jag kommer ihåg när mamma för flera veckor sen sa: "du borde börja packa nu" och jag svarade "ja ja, det ska jag göra". Nu sitter jag här 3 dagar innan dem kommer och inget har jag tagit fram. Jag vill inte ta tag i det. På ett sätt känns det för jobbigt. Jag kan packa ner kläder, men när det kommer till resten som ramar i mitt rum osv då känns det inte kul längre. Det är en konstig och ledsam känsla.
Men ska sätta på bra musik och ta fram några godisbitar. Det kan nog hjälpa! Kanske borde äta middag först?!

Så kvällen ägnas åt packning, det lovar jag!!

Kommentarer
Postat av: josefin

Mathilda! det är så kul att läsa din blogg! du är så duktig på att skriva!

åh, lycka till med packningen! det kommer allt att bli bra! :) du klarar det tjejen! grejerna åker hem, men DU är ju kvar ett bra tag till! :)

hopaps du hade en bra kväll!

koch imorn ses vi! blir jättebra!

2010-03-20 @ 03:19:31
URL: http://joseposefin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk på hur fint allt kommer att pryda ditt rum hemma (hur det nu ska få plats=)Och som tidigare sagt, du ska verkligen inte hem än!!

Älskar dej

2010-03-20 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se