VÅR

Igår var det alltså officiellt vår. Och vår kändes det som.
Dagen tillbringades i Saratoga där jag träffade Josefin och Oma, en au pair från Thailand. Vi åt glass och satt i en park och bara njöt. Jättetrevligt!
Sen åkte jag på min äldstas tjej pianouppvisning. Hon blev jätteglad över att jag kom så det kändes bra! Hon varr jätteduktig!
Efteråt åkte jag till Clifton Park och träffade Josefin och Oma igen. Vi gick och åt på ett mysigt pastaställe och sen gick vi på bio och såg "Remember Me". Den var jättebra! Hade inte läst något alls om den innan vilket var bra. Tror filmen blev mycket bättre när man inte visste vad som skulle hända. Ett tips: Se den!

Kom hem strax efter tio efter en mycket bra dag men jättetrevligt sällskap. TACK!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se