Energi

Den här onsdagen har gått upp och ner. Men jag är ganska glad att den är över och det ska bli skönt att krypa ner under täcket.

Igår hade jag en underbar kväll! Åkte till Cheescake Factory och träffade Josefin, hennes kompis Victoria som var här på besök från Sverige, Oma och Aetna som fyllde år. Vi åt, såklart blev det avocado eggrolls. Drack jättegoda smoothies, visste inte att de hade så goda smoothies där. Det var inte sista gången jag drack en. Det som är bra när man är en grupp är att man smakar av varandra så man får prova många olika saker. Så gjorde vi även med cheesecaken. Det blev key lime/mango, chocolate chip och den tredje hette Tiramisu. Mycket gott!
Det var en jättetrevlig kväll med mycket skratt. Så härligt! Tänk vad underbara människor det finns!
För ovanlighetens skull tog jag faktiskt inga bilder. Men Josefin gjorde det så så fort jag får dem av henne så lägger jag upp dem här.

Oma är från Thailand och jag berättade för henne att hennes kung gav min kung ett par elefanter: "They live at the zoo where I live". Haha! Jaa ni, ibland kan man ju undra om jag kanske skulle passa bättre i ett zoo.
Mycket trevlig kväll var det i alla fall. Vänner ger en så mycket energi och det var så härligt att få samla på sig lite extra energi en vanlig dag mitt i veckan.

Nu ska jag sova!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se