Första Maj

Gick upp vid sju för att åka till gymmet. Precis när jag gick upp tänkte jag. Varför går jag upp så tidigt just idag? Alla sov eftersom de äldsta barnen som vaknar tidigt inte var hemma. Så jag kunde ha sovit ut i lugn och ro. Men nej, nu var jag den första som var uppe. När jag kom ut till bilen kunde jag redan då känna i luften att det skulle bli en varm och härlig dag!
Åkte till gymmet och körde ett "BodyAttack" pass. Efter passet igår och passet nu så var min kropp ganska öm efteråt. Men samtidigt så var det en skön känsla. Kom hem och började jobba. Åkte ut med min värdmamma till hennes syster där hela "byn" hade garage sale. Gick runt med den äldsta och tittade lite. Ibland blev jag förundrad över vad folk sålde. Ett par sålde barbiedockor utan händer och fötter. Brevid hade de satt en skylt där de förklarade varför "sorry, we have a dog". Varför slänger man dem inte för? Vem vill ha trasiga barbeidockor utan händer och fötter?!

Kom hem och med oss hade vi två gamla skolbänkar så efter lunch hjälpte jag barnen att sätta upp ett klassrum. Mer om det och bilder kommer en annan dag!

På kvällen grillade vi och satt ute och åt. Härligt!
Efter det åkte jag, min värdpappa och de två äldsta och köpte glass på ett nyöppnat ställe. Så gott!
Älskar att vara ute på kvällen och det är så där kvällssommar varmt! (Vet inte hur det ordet ska sitta ihop)








De hade även glass för hundar!

När barnen var i säng poppade vi popcorn och så såg jag och mina värdföräldrar början på "Avatar". Har inte sett den innan så det var kul!
Dock var jag så fruktansvärt trött efter att ha gått upp tidigt, tränat och jobbat hela dagen. Det var ombytta roller. Nu var det jag som blev glad när vi stoppade filmen. Höll på att somna.

Mycket bra lördag i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken underbar blogg!

2010-05-05 @ 21:32:10
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se