Härliga helg

Helgen har varit underbar!
Anledningen till att jag inte har uppdaterat min blogg är av den enkla anledningen att jag kommit hem sent och åkt iväg tidigt. Jag har paddlat kanot, ätit indisk mat, varit i kyrkan, ätit brunch, fått hemlagad thaimat och själv bjudit på kanelbullar och chokladbollar. Haft picnic som avslutning i Girl scouts, ätit glass i solen och varit i kyrkan och pratat med människor framför en brasa. Härlig helg, med en massa mat, mycket skratt, underbart väder och härliga vänner.
Jag känner mig så lycklig!

Nu är det måndag och solen lyser! Härligt! Sommaren är här!

Har en massa bilder som jag ska lägga upp ikväll.

Hoppas ni har haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se