Kan man må annat än bra?!

Det är fredag. Solen skiner och värmer. I helgen kommer det att bli runt 25 grader. I början på nästa vecka kommer det att bli 30 grader (88 F). Jag har en ledig helg framför mig.
Ja, kan man må annat än bra? Nej, jag tror inte det.
Jag mår tydligen så bra att jag tackade ja till att jobba extra ikväll. Men det är fredag och jag har en solig och ledig helg framför mig.
Underbart!

Nu blir det jobb. Hittade precis min au pair ansökan. Så kul att läsa den igen! Skrev även ut den så nu kan jag svara på ALLA frågor angående ansökningar för nu vet jag precis vad jag skrev.

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är lycklig, njuuuut.

2010-05-21 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se