Kanada imorgon

Om en timme ska jag ligga i sängen redo att sova. Men innan dess ska jag packa och fixa det sista samtidigt som jag ser på "Grey´s Anatomy".

Om 7 timmar ska jag vara redo. Klockan 5 ska min värdpappa skjutsa mig till flygplatsen. Tidigt tidigt!

Men det ska bli riktigt kul och jag ska göra som min värdmamma sa, slappna av och bara tänka på annat. Det är mycket som händer här just nu så det ska bli skönt att komma bort lite. Se något annat. Ska bli så kul att få se en annan stad, ett annat land.

Nej, nu måste jag sätta igång om jag ska kunna hålla mitt mål.

Ha en trevlig helg och håll tummarna för att de låter mig komma in i landet på Söndag igen!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Ha det så gøy på din tur :)

2010-05-07 @ 15:20:51
Postat av: Beatrice

Hej, jag heter Beatrice och ska åka till USA i sommar för att vara au-pair. Jag la upp min profil på aupair world och en kvinna kontaktade mig sedan. Hon vill att jag ska komma väldigt snart och gav mig också adressen till en agentur som hon hade använt med au-pairer förut eftersom de var snabba. Consultant Travel Company heter dem och jag mailade dem och allt verkar bra, men det kommer kosta 929 dollar. Jag undrar bara kostade det ungefär detsamma för dig och vet du om det här är en seriös agentur, vill gärna inte bli blåst på alla dem pengarna:/...

Vore jättetacksam för svar!

ps. du har en bra & rolig blogg kram

2010-05-08 @ 21:07:25
Postat av: Katrin

Hej Mathilda!

Tack för en jättebra blogg! Det har fått mig att bestämma mig helt att åka iväg som au pair :)

Men just nu har jag helt kört fast med mitt persoliga brev.. Kan du ge mig lite tips om hur och vad jag ska skriva för det ska bli så bra som möjligt?

Jag kommer att åka med CC precis som du gjort :)

Ha det så kul i Kanada :)

Kram

2010-05-09 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se