Letters to Juliet



Igår kväll var jag på bio med Josefin, Tereze, Laura och Lena. Vi såg "Letters to Juliet". Först hade jag sagt att jag inte kunde gå eftersom jag oftast slutar 8 på vardagarna. Men när min värdmamma fick höra om bion häromdagen så fick jag direkt sluta klockan sex. Så himla snällt!
Bion var jättebra! Som Laura sa: "Vi var fem tjejer som gick, två grät, en var neutral och två skrattade". Jag hörde till dem som fällde några tårar.
Jag rekommenderar verkligen filmen. Den får en att vilja åka till Italien och den får en att längta efter kärleken. Den var så fin!
Men då ska vi inte tala om slutet. Så töntigt! Vill dock inte avsläja något men åhh....ett bättre slut kunde de väl ha kommit på?!
Mycket bra film i alla fall. Se den!
Hade en jättetrevlig kväll med bra film och härliga vänner. Extra energi är aldrig fel!


Tereze och Laura med deras stora popcron skål innan filmen började.


Popcornskålen efter filmen.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag vill också se den filmen! Vet inte om du sett Dear John, om inte så MÅSTE du se den! Helt underbar film också!! Hoppas allt är bra med dig på andra sidan Atlanten!! KRAMAR

2010-05-23 @ 20:22:18
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se