Nu klagar jag...

Igår var det ca 35 grader varmt. Det var ingen luft ute. Så fort jag gick ut ville jag gå in igen. Det blåste lite ute men vinden var jättevarmt. Det var fruktansvärt varmt och jobbigt att vara ute.

På kvällen stod jag i kiosken under softballmatchen och sen åkte jag och min värdmamma och shoppade barnmöbler. Kul och trevligt!

Idag var det runt 25 grader, mycket behagligare.

Underbart sommarväder dock, även om sommaren inte startar officiellt förrän den 21 juni.

Jag vill också klaga på att jag har ont i halsen och en jobbig hosta.
Igår natt fick jag inte alls mycket sömn heller. Det var som en bastu i mitt rum. Tänkte gå in i min minsta tjejs rum och sova där men extra sängen var borttagen tyvärr. Hostade gjorde jag en hel del också, vilket även höll min värdmamma uppe fick jag veta på morgonen. Huvudvärk pga av värmen hade jag också.
När jag väl somnade och sov som bäst i mitt rum som äntligen hade blivit svalt så ringer såklart väckarklockan.

Så nu är jag trött. Ska ta hostmedicin och krypa ner i sängen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se