Skrik och gråt

Vilken eftermiddag. Man kan säga att pojken är riktigt mammig. Det är inte kul att vara kvar hemma när mamma åker. Idag var det extra tufft. Till slut slutade det med att både jag och pojken grät.  Efter att han lugnat ner sig kom ett förlåt och även en kram och en puss.
Det gör ont att höra allt elakt han säger. Men som min värdpappa sa får man tänka på att han är fyra år och just då var arg, väldigt arg.

Ska dock försöka skaka av mig detta och istället bege mig iväg och träffa Johanna och Josefin. Vi ska på någon grekisk festival. Ska bli kul!
Är ju inte heller helt fel att gråta mot en väns axel.

Skönt med helg! Det behövs!

Hoppas ni får en trevlig helg!




Ps. Imorgon kommer bilderna från Toronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se