Slapp dag

Idag har jag inte gjort mycket. Mår inget vidare så dagen har gått i lugnets tecken.
Skypade med min älskade vän Sofia.

Sen åkte jag och hyrde fyra filmer.
När min familj åkte iväg njöt jag av att vara ensam hemma och kunna se på film på stora tv:n. Njöt av lugnet gjorde jag inte då vi hade byggarbetare som förde oväsen. Såg "New Moon" och när familjen kom hem gick jag upp på mitt rum och såg "Did you heard about the Morgan´s?". Båda var bra! Kul att ha sett "New Moon" så jag kan se "Eclipse" på bio nu när den kommer ut i sommar.

Nu ska jag gå ner och ta nåt att äta. Är sugen på skräpmat men är för lat för att åka iväg och köpa nåt.
Sen ska jag nog lägga mig och se en tredje film.

Jaa, så här kan en dag se ut när man är sjuk. Hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon.

Hoppas ni har en bra helg!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan.

Jag har följt din blogg ett tag nu, roligt att läsa om dina äventyr i NY. Just nu funderar jag själv på att åka iväg som au pair till NY i augusti & undrar om man kanske skulle kunna få mailja dig med lite frågor?



Ha det så bra=)

2010-05-30 @ 12:11:34
URL: http://nathalietp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se