Städning pågår

Åh, jag hade en helt underbar dag igår med Josefin. Vi åkte ner till Downtown Albany och tittade omkring och tog en massa kort och kände oss som turister. Albany är riktigt fint om man ser det med rätt ögon, och det gjorde vi igår. Lunchen intog vi i parken bland alla vackra tulpaner.
På kvällen träffade vi Oma och vi gick och åt på en Thairestaurang. Så gott och trevligt! Nästa gång har vi bestämt att vi ska äta indiskt.
Tyvärr lade mitt batteri i kameran av så vi använde Josefins kamera. Men vi tog så många fina och roliga bilder att så fort jag får bilderna av Josefin så lägger jag upp dem här.

Nu ska jag städa mitt rum och min toalett. Det sla bli skinande rent så det är bara på med städhandskarna. När mitt rum skiner blir det lunch på IHOP med Tereze. Gott!

Njut er söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se