Två jobb idag

Idag har varit en mycket bra dag. Solen har skinit och dagen har rullat på.

På kvällen skjutsade jag de två äldsta till softball match och sen jobbade jag i kiosken där. Var lite nervös innan för hur det skulle gå men det gick jättebra och jag hade hur kul som helst. Det var också riktigt kul att träffa många som man kände igen och kunde prata med. Känns så kul, speciellt när man inte är härifrån.
Visst, vissa gånger gick ju inte galant. Någon ville ha något och jag sa "Är det en dricka?". Ja, det var det. Eller när folk kommer och rabblade upp en lång lista på vad de skulle ha. Ja, då gick det inget vidare men dem fick vad de skulle ha. Eller när någon sa "Jag vill ha popcorn chicken tack", och min fråga då blev " vill du ha popcorn OCH chicken eller popcorn chicken".
Men åhh så kul jag hade! Min "chef" var också rolig och snäll. Han utnämde mig till slushimakern och så frågade han hur det gick och skojade och det var så kul!
Jag vill göra det igen!

Nu ska jag göra iordning mig så jag lägger mig hyfsat tidigt.
Kommer att somna med ett leende på läpparna.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se