Vatten över huvudet

Idag har det varit varmt, ca 25 grader. Resten av veckan ska också bli jättefin, runt 30 grader! Härligt!
Men jag blir så trött av värmen. Ska dock INTE klaga.

Idag på eftermiddagen tog jag fem barn och badade. Var inte alls pepp på det, kändes som att jag tagit vatten över huvudet. (Ordspårket passade ju perfekt när man talar om att bada). Men det gick jättebra och vi hade jättekul när vi simmade, lekte och busade. Så kul hade vi!
När vi skulle gå sa en mamma som suttit på bänken: " What a great job you´re doing with the kids". Blev jätteglad över att få höra det.
Men att ta alla och bada gick över förväntan, de skötte sig så bra och vi hade jättekul!

Nu känner jag mig jättetrött och ska krypa ner.

Hoppas ni har haft en bra början på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se