Someday

Fick höra att min lilla tjej i USA pratar om mig varje dag och frågar "she will come back, right?". Det gör så ont att höra. En dag kommer jag tillbaka. Det lovar jag!

Igår pratade jag även med hela familjen på skype. Så kul att få se dem och höra dem. De var så glada och hade massvis att berätta. Den minsta lyste upp och såg så lycklig ut och gjorde slängpussar och sa att hon saknade mig och älskade mig. Så söt!
Skype är så otroligt bra! När man kan se dem känns de inte lika långt bort.

Nu var det bara kramar som saknades....


Kommentarer
Postat av: Elin Björklund

Hej!



JAg heter Elin och jag har precis kommit in i matchningsprocessen :D Jag undrar om du har tips på bra frågor att ställa när jag får prata med familjen på telefon :) Svara gärna på min mail ;) Tack på förhand!

2010-10-19 @ 13:01:17
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

- coolt att vara au pair!

2010-10-20 @ 18:40:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud vad gulligt! Jag har också påbörjat min process, det känns jättespännande!



Hur går det i Norge? :)

2010-10-21 @ 18:09:55
Postat av: Sofie

har följt din blogg i 1½ år nu och det är otroligt hur fort tiden går. jag önskar dig all lycka i livet och är så tacksam för att du delade med dig av din tid som au pair. du har inspirerat mig jättemycket och jag längtar tills jag kommer iväg. stor kram till dig!

2010-10-25 @ 13:28:08
Postat av: Ida

Sött :) Jag är mitt uppe i en period då jag vill åka till USA, ingenting här hemma som egentligen håller mig tillbaka, det enda som gör det är mina systerbarn som jag känner att jag kommer att sakna när man inte får träffa dom så ofta. Hur kändes det dom första veckorna/månaderna där borta? Kan du skriva och berätta lite på min mail? Skulle vara snällt :) Vill åka!

2010-10-27 @ 01:19:37
URL: http://idajernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se