4 dagar

Om fyra dagar ar jag pa flygplatsen. Wow! Kan inte fatta det!

Igar akte ag till posten och postade en stor kartong med en massa saker. Det gick pa 130 dollar vilket jag tyckte var ett bra pris. Sa nu ska jag packa en till tankte jag sa slipper jag oroa mig over vikten pa mina resvaskor.

Skulle garna vilja skriva om hur allt kanns men jag hittar inte tiden. Jag jobbar pa dagarna och pa kvallarna och natterna jobbar jag.

Nu har jag 2 timmar rast och dessa 2 timmar ska jag vara riktigt effektiv. Tiden bara springer ivag.

Hoppas allt ar bra med er!

Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

Ska din familj ha en ny au pair efter dej? Har följt din blogg ett bra tag nu, verkar som att du har haft två underbara år! :)

2010-09-15 @ 21:17:48
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se