Don't cry, smile

Don't cry because it's over,
smile because it happened.

Jag kan inte forsta att jag aker hem imorgon. Den har kvallen har varit hemskt jobbig. Tararna har sprutat fast jag forosokte vara stark framfor barnen men det gick inte sa bra. Usch, det gor ont! Kan inte forsta att jag ska lamna detta.

Men imorgon beger jag mig hemat till Sverige. Ska bli sa kul att se familj och vanner igen.

Men som sagt, just nu ar det mest jobbigt. Var hos doktorn idag ocksa och fick hem 6 olika mediciner. Har bihaleinflammation och nat med lungorna. Ja, alltid ska det vara nagot.

Nu maste jag fixa det sista.

Vi hors nar jag ar pa svensk mark.

Kommentarer
Postat av: Johan

Snart är du hemma igen! Vad roligt för oss i Sverige att få tillbaka dig :) Vi får höras när du är hemma igen och du är varmt välkommen till Linköping där jag och Robert nu bor. Väntar med spänning tills jag får träffa dig igen!

2010-09-18 @ 11:29:02
Postat av: mandy

ja usch tycker synd om dig. Jag har varit hemma i över två månader och jag saknar mina små gullepluttar OFTA. och du hade ju varit i USA i två år. Kan förstå att det är jobbigt.

2010-09-18 @ 21:52:28
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen till Sverige!

2010-09-18 @ 21:59:44
Postat av: Louise

Älskade älskade vännen! Jag vet vad detta betyder för dig och jag vet hur jobbigt det kommer vara för du pratade redan om denna dagen för 1½ årsedan när jag skulle hem. Igår stod jag och berättade om dig i butiken, om din värdfamilj och att du skulle hem. Vi fick alla gåshud och nästan lite tårar i ögonen.



Men nu ska du ut på nya äventyr, följa ett nytt spår i ditt liv och starta en ny resa.

Älskade älskade vännen

Gråt inte för att det är över,

Le för att du klarade det galant och

"This was the best time of your life!"

2010-09-19 @ 13:56:12
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se