I´m back

Efter en underbar resa ar jag nu tillbaka i Albany. Kan inte med ord beskriva hur underbart och fantastiskt roligt jag hade på resan. Härliga människor som jag redan saknar otroligt mycket. Har fått uppleva så mycket och jag är så otroligt tacksam över allt.

Kändes konstigt att komma tillbaka igen. Men det var så kul att se min värdfamilj igen. Barnen blev så glada men de är ledsna över att jag ska åka igen. Men jag övertalar dem att vi inte ska gråta utan skratta och ha roligt.
I går när jag sa god natt till pojken, tittade han på mig och frågade: "will you be here in the morning?". Åh, det gjorde så ont! Snart lämnar jag dem igen... Inte lätt!

Nu är det sent och jag ska upp tidigt imorgon så jag måste sova. Men jag uppdaterar snart igen, det lovar jag!

Tack för att ni fortfarande följer med mig trots dålig uppdatering.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-08 @ 22:31:14
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Cecilia

Varsågod. Du skall veta att jag blev glad när du äntligen uppdaterade!



Får man fråga vad du skall göra när du kommer hem?

2010-09-08 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se