Louise och jag 2 år senare

Att träffa Louise igen efter hela två år var underbart! Vi pratade, pratade och pratade. Dåtid, nutid och framtid. Så en hel del prat blev det med andra ord. Vi hann också med en mängd promenader. Trevligt! Vi åt goda måltider, gjorde smoothies, hade filmkväll osv. Såå trevligt och det var underbart att få se henne igen.

Tiden med Louise i USA känns så länge sen, som en helt annan tid än den jag hade i slutet av min au pair tid. Barnen var mindre, annat hus, andra vänner. Annan känsla helt enkelt! Men varken bättre eller sämre, bara annorlunda. Så det var roligt att väcka dem minnena till liv igen.

Underbar tid hade jag med Louise i USA och även nu i Göteborg.






Vi fick äta våra älskade Swedish fish. Vilka minnen den smaken framkallar.

















Tack vännen för att jag fick komma och hälsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se