South Carolina 2010: The Roadtrip

Detta inlägg skrev jag i maj 2010.

I början på April åkte vi på semester till South Carolina. Här kommer bilderna. Bättre sent än aldrig.

Vi åkte bil dit, en resa som tar ca 14-16 timmar. Vi delade upp den på två dagar.
Vi passerade många olika delstater på vägen. Jag och min värdmamma hade fasat denna resa men den gick över förväntan. Barnen skötte sig jättebra med tanke på omständigheterna.










Jag ritade tillsammans med barnen som sysselsättning.



I North Carolina stannade vi och tog in på hotell. De andra delstaterna vi passerade kan jag inte direkt säga att jag varit i. Men när man bor en natt i en delstat då kan jag säga att jag varit där. Så North Carolina lägger jag till på min lista.




Blev ett dopp i poolen för att svalka av sig efter bilresan. Skönt!

På morgonen fortsatte resan och vi kom till South Carolina och vårt mål: Charleston, Isle of Palms.




Kommentarer
Postat av: My Ahlsten

Hej hej vad intressant dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet läsa lite mer! :p Hoppas du har en bra vardag (:

2011-06-29 @ 16:04:08
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se