God Jul mina kära bloggläsare!


Jul i USA 2008!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan !

Jag och fem väninnor planerar att åka från kust till kust i USA, när vi fyller arton år. Och vi är 14 nu men.. Så det är fyra år kvar. Men jag vill vara på den säkra sidan med pengar och så, och börjar att spara redan nu.

Vad kan det kosta ?

Alltså, med resan. Jag hittar inget ( Jag söker i "nutid") som säger ett pris, allt är utsålt säger då dem..

Men ja, vad kan det kosta tror du ?

Jag tror att det blir så att vi landar i San Francisco, från Göteborg, och lyfter från New York kanske. Jag vet inte riktigt, vet inte änns om det finns en flygplats där..

Men finns det någon flygplats du rekommenderar ?

Vi kommer antagligen att åka bil, och sova på Motell och också vanliga Hotell, inget större med det. Och vi kanske försöker sikta på 2-3 veckor i USA.

Men ja, vad rekommenderar du överhuvud taget ?

Tacksam för svar, och tack för en super bra blogg !

:D

Tack, tack, tack ! :)

2011-12-28 @ 11:20:03
URL: http://carefaceorehappyface.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se