My must do´s

En vecka kvar!!!

Det är mycket jag vill göra när jag kommer till USA, förutom att spendera tid med min värdfamilj såklart!


NYC måste besökas!


Shopping ska göras!


Tvålar ska inhandlas. De luktar såå gott!


Många drinkar från Starbucks ska drickas!


Cheesecake factory ska få sig ett besök!


Nya skvallertidningar ska inhandlas och läsas.


Lite scrapbooking ska hamna i resväskan.


Bagels i mängder ska ätas!


Och pretzels!

Och mycket mycket mer! Mycket shopping och mycket mat. Och så mycket mys förstås!
Bäst att packa resväskan lätt, så jag har plats för all shopping!

En vecka kvar! Kan inte fatta det!



Kommentarer
Postat av: Rocio

hej jag funderar på att åka som aupair men vet inte vilken organisation jag borde välja tex det finns culrural care som värkar vara den kändaste av alla och sen finns det skandinaviska institutet, sts och några andra kanske...har värkligen beslutångest haha men undra om du kan ge mig nogra tips typ vilken valde du och varför just den ? =)

2011-02-09 @ 03:44:40
Postat av: Ida

Gud vad härligt! :)

2011-02-09 @ 07:59:31
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hejsan :)

Har precis"trillat" in på din blogg. Vad coolt att du har varit i Albany. Vad tycker du om området?

Jag och min sambo har nämligen vårt hus i Wilton.

Har inte hunnit läsa så mycket av din blogg än, men ska du åka tillbaka till Sverige eller jobbar du fortfarande?

2011-02-10 @ 19:15:43
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se