Mysig måndag

Idag akte jag och min vardpappa med alla barnen och akte snowtubing. Det var sa kul och jag kande mig som ett barn nar jag akte ner for backen. Riktigt roligt!






Det ser molnigt ut men sen blev himlen bla och solen sken.

Pa eftermiddagen och kvallen hade vi besok av en ny svensk au pair Malin och hennes vardfamilj. Vi at pizza och umgicks. Jattetrevligt!








Min vardmamma gjorde en special delivery till mig. Sa snallt!



En mycket bra dag!

Nu ska jag bara fixa lite sen blir det bums i sang. Imorgon kommer en fotograf hit och ska ta familjebilder. Det ar en present till mig fran min vardmamma. Sa snallt! Ska bli spannande att se hur de bilderna blir.
Pa tal om bilder sa har jag tagit lite bilder med min vardmammas systemkamera. Och jag ar helt foralskad. Bilderna ar suverana, alskar fargerna och kvaliten. Maste hem och prova min for att se om resultatet blir detsamma.

God natt kara lasare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se