New York City

Nyss hemkommen fran en jattebra dag i NYC med min vardmamma. Det var lite kallt men solen sken. Vi promenerade forbi Times Square och gick sedan till Central Park dar vi tog en skon promenad.
Efter det ropade vara magar efter mat och vi gick till ett jattefint stalle med fantastiskt god mat. Lyxade till det med Memosas att dricka (champagne och apelsinjuice). Kandes sa lyxigt och gott!
Vi hade en langlunch och det var sa gott och trevligt!
I bordet brevid oss satt ett par tjejer och tva killar och at lunch och de kandes precis som tagna ur serien "Gossip Girl".
Akte sen och gick i nagra affarer innan vi fick springa till vart tag. Hade en trevlig tagresa med bland annat ett langt samtal med min vardmamma om framtiden. Det ar inte alltid latt.
En jattetrevlig dag i staden jag alskar, New York City.
Kycklingspett, citron pommes och grekisk sallad

Egg Benedikuts med crabcake

Blev riktigt nojd med kvaliten pa bilderna idag.
Nu ar jag trott, har ingen rost, och ska ga och sova. Forst ska jag ta och titta lite pa tv. Har bara tittat pa tv tva ganger sen jag kom hit. Och det finns ju mycket att se!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Guv vad härligt du verkar ha! :)



Har en liten fråga, är det lätt och billigare än i Sverige att framkallar bilder? :)



Ska ju kanske åka iväg, och skulle vilja göra ett album med lite bilder!



//Ida

2011-02-27 @ 10:56:03
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, hoppas du hälsade staden från mig! Och att du hade (och har) det bra, förstås! :) KRAM

2011-03-02 @ 20:19:17
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: mikaela

hej gick du igenom nått speciellt bolag när du sökte som au pair?? funderar själv på att åka till usa som det.. mvh mikaela

2011-03-23 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se