Christmas gifts

Jag vet att det är sommar, solen skiner och det är varmt och det sista man tänker på är jul. Men jag såg att jag inte visat vad jag fick i julklapp av min värdfamilj.
Så här kommer lite bilder:


Ett paket kom på posten!


Av min värdmormor och värdmorfar fick jag en julbok. Av min värdmammas syster och hennes familj fick jag ett kort och en ornament ("julkula") som var från den stad de bor i. Av min värdfamilj fick jag en julkniv, blomfrön, en ornament och ett julkort.


Fick även en berlock till mitt Pandora armband.


Första julen fick jag en ornament av min värdfamilj i form av ett skåp från Hiigh School Musical. När skåpsdörren öppnas spelas musik från filmen.


I år fick jag denna. Vet inte hur jag ska tolka detta? Är jag girig?! Haha!




Min bästa julklapp! Kunde inte hålla tårarna tillbaka. De hade gjort en egen björn till mig från "Build a bear". Klädd i julkläder och allt. Blev så glad! Sen när man trycker på ena handen så säger den äldsta tjejen: "Merry Christmas Mathilda. I miss you and love you. See you soon!" Åh, då kom tårarna!


Min älskade nalle som jag sover med ibland. Och när saknaden är stor kramar jag om nallen lite extra.

Fina julklappar från min älskade värdfamilj!!!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej, ag har läst din blogg ganska länge nu och åkte i November som Au Pair själv, halvtid har passerat och nu ska det snart bestämmas om jag vill förlänga eller inte, hur gick dina tankar och vad fick dig att bestämma dig för att stanna?



//Cornelia

2011-06-10 @ 22:06:24
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se