Julklappar till värdfamiljen

Till jul så var det dags att få fantasi till julklappar till min värdfamilj. Som ni kanske har märkt så älskar jag julklappar och barnen får inte en utan oftast två eller tre presenter var. Villket blir en hel del när det är fyra barn. Men jag älskar att ge!

Så här kommer lite bilder på några av de saker jag gav till min värdfamilj:


Blev så mycket att jag fick skicka iväg två kartonger med julklappar!


Ett riktigt roligt spel. Barnen älskade att skratta åt de konstiga människorna de fick.



Böcker är alltid en bra present och det är kul att ge svenska böcker som är översatta till engelska.








Godis är alltid bra. Eftersom det var jul fick de julgodis.


Och en blanding av gott svenskt godis!


Min 6 åring fick en tröja som liknar en jag har!


Och min minsta som älskar klänningar fick en ny!


Mina värdmorföräldrar fick en kalender med bilder som jag tagit.

Min värdpappa fick en kaffemugg med en bild på barnen och lakrits som han älskar. Min värdmamma fick ett halsband där namnen på alla barnen stod. Ett bra tips till sin värdmamma, riktigt fint och uppskattat. Och riktigt personligt!!!

*Stor affirmationsring i silverplätering




Och så skrevs det julkort:






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wow! Många fina presenter, de måste ha blivit väldigt glada.

2011-06-09 @ 23:01:41
Postat av: Maja

Hur gick det att posta så stora lådor?

2011-06-15 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se