From one home to another

Sista kvallen i USA. Blandade kanslor!
Gillar absolut inte detta och hade velat stanna langre.

Nu ska jag packa det sista och sen sova. Hade packat resvaskan och var sa nojd nar jag hittar ett par skor som maste fa plats. Inte kul! Far se hur jag kan trycka ner dem.

Idag at jag lunch med tre svenska tjejer. Jattetrevligt! Vardmormorn och morfarn kom och sa hej da och kvallen spenderades med min vardfamilj.
Underbart!

Imogon bar det av hem till Sverige. Nar jag kommer hem lagger jag upp bilder som jag inte hunnit och jag kommer att svara er som har stallt fragor.

Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur fick du jobbet som au pair? Hade du körkort, och vet du om det är ett krav? :)

Tack! /emma

2011-03-07 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se