Hej då presenter till mig

Jag har ju tidigare skrivit om vad jag gav till min värdfamilj när jag åkte hem.

Även jag fick presenter av familjen. Jag fick kökshanddukar osv i blått, vitt och rött. Jag fick kort av barnen som de gjort själva. De hade ritat och 7 åringen hade kort och gott skrivit: " Bye Mathilda, I am sad". Den äldsta hade klistrat in bilder på oss och skrev bla: "You changed my life. You are all we ever wanted. Even better". Så himla fint! Hon skrev också: "You did a lot of things with us, most we liked". Haha, jag gillar att hon erkänner att de inte gillade allt vi gjorde. Jag fick även ett brev från min värdmamma och ett från min värdpappa. Hela kvällen var fruktansvärt jobbig och att läsa breven gick knappt den kvällen. Det är fortfarande svårt att läsa dem. Min värdmammas brev är bland de finaste breven jag någonsin fått. Hon skrev så många fina och kloka saker. Så fint, tårarna bara rann när jag läste det! Men jag blir också otroligt glad och tacksam när jag läser brevet, över allt jag har fått vara med om.

Sen hade jag sen tidigare ett pandora armband och nu fick jag fyra berlocker med en bokstav på. En bokstav för varje barn. En jättebra present och jag blev så glad!


Minnen på ett armband.



We love you with all our hearts, and you will be missed every day by each one of us. We will always be here for you and you will always have a home here with us.
I love you!
Thank you from the bottom of my heart!


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha nemen.. så söt, "Bye Mathilda, I am sad" :)



Jag jobbar extra på Leons ibland, nere på butängen och vi har ju fullt med raggare vi:) Fast donkan är väl också ganska "poppis" att hänga på för raggare va? Hoppas allt är bra med dig! Kram

2011-05-16 @ 08:15:45
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad gulligt! :)

2011-05-16 @ 17:35:12
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu har jag äntligen fått en familj. Åker 20 juni :D

2011-05-24 @ 12:18:14
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :)

Ja precis, det blev den familjen nu tillslut, och det känns jättebra :) Tack för all hjälp!

2011-05-29 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se