En dag i Boston

En söndag åkte min värdmamma och jag till Boston tillsammans. Bara hon och jag.
Vi åkte bil dit vilket bara det var roligt, då vi lyssnade på musik och pratade.

Solen sken i Boston och det var en riktigt fin dag.







Vi gick till det fina hotellet "Four Seasons" och åt brunch. Så gott och allt var så fint upplagt. Lyxigt!







Tog en promenad i parken innan vi gick till en möbelaffär. Efter att ha shoppat där gick vi till "Newbury street" och tittade i affärer och shoppade lite.


















Starbucks julkaffe, min hade smak av polkagris.

Sen blev det kväll och vi begav oss hem igen. En jättemysig dag tillsammans med min värdmamma! Så glad och tacksam att hon bjöd med mig på denna roadtrip till Boston över dagen. Så kul att bara umgås vi två och ha tid att prata och umgås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se