Hemma!

Då är jag hemma på svensk mark igen. Jag har haft två helt underbara månader i Australien och Thailand. Jag har sett fantastiska ställen, träffat underbara människor och haft sol och varmt väder i stort sett hela tiden. Jag ångrar inte för en sekund att jag åkte.
Jag fick ju också träffa tre gamla au pair vänner. En vän visade mig hennes hem och liv i Australien, en annan vän I Australien bjöd mig till hennes bröllop som var ett helt fantastiskt och romantiskt bröllop på stranden. Min tredje vän, från Thailand, visade mig verkligen det icke turistiga Thailand.
Jag är så tacksam för allt jag fick uppleva!!!

Så nu är jag hemma och har energi för att fortsätta med bloggen. Ska svara på era frågor och allt också!








Kommentarer
Postat av: matilda

låter som du haft det super bra! Kul att du är tillbaka igen för din blogg är jätte kul att läsa!:D Hade du sparat pengar länge med tanke på att det inte är helt gratis att åka till Autralien och Thailand? :)

2012-03-19 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se