Lite frågor

Tänkte svara på några frågot jag fått och som jag inte hade mejladress till.

Hannah: Hej, hur mycket kostar det att åka som au pair till USA? Får man bestämma vilken delstat man åker till? Tack på förhand!

Svar:
Jag kommer tyvärr inte ihåg hur mycket jag betalade men jag skulle gissa att det blev ca 10 000 kr. Jag tror inte man får önska längre vart man vill hamna. Det tycker jag i och för sig är bra för jag tror att man ska koncentrera sig mer på familjen än vilken delstat man vill till. Familjen är det viktigaste för att man ska trivas och det finnas hur många fina platser som helst i USA.

Matilda: låter som du haft det super bra! Kul att du är tillbaka igen för din blogg är jätte kul att läsa!:D Hade du sparat pengar länge med tanke på att det inte är helt gratis att åka till Autralien och Thailand?

Svar:
Tack! Ja, det är verkligen inte helt gratis att åka dit. Jag har jobbat i ca 1 1/2 år och sparat pengar. Det var det helt klart värt!


Vill också säga hej till Kaddy ! Kul med en läsare från Finland!

Tack även alla ni andra som kikar in här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se