Förstörd scrapbooking

Ni som har följt min blogg vet nog att jag under min tid i USA köpte en massa scrapbook saker osv. Köpte nya saker hela tiden och satt och pysslade med min scrapbooking.
Nu när jag kom hem satte jag mig och gjorde ett album om min resa Across America. För två veckor sedan satte jag mig för att göra klart den. Hade en stad kvar och sen skulle jag vara klar. På natten hade vi världens regnoväder och på morgonen efter vaknar jag upp till översvämning i källaren. Det var där jag förvarade min scrapbooking. Vi lade ut alla papper och försökte torka. Lite gick att rädda men ändå fick jag fylla tre soppsäckar med scrapbooking.
Korten har jag kvar på datorn och att jag lagt ner pengar på det gjorde inget. Det var all tid jag lagt ner på det som gjorde ont. All tid och energi. Jag var så nöjd och nu är det förstört. Vet inte om jag kommer orka att göra om det. En del av mig vill ändå det så vi får se hur det blir. Men många minnen som jag ville ha i scrapbbokingen som tex biljetter osv är förstört.
Jag har fällt några tårar. Det är bara saker, men ändå...


Detta är oanvända papper. De andra förstörda papprena har bilder på barnen så de kan jag inte vissa.


Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Gud vad tråkigt:(

2011-08-15 @ 15:16:32
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Sofia

men åh, vad synd! :(

2011-08-15 @ 15:56:33
Postat av: Sofia

men åh, så synd! :(

2011-08-15 @ 15:57:57
Postat av: Linnea

Nehe vad tråkigt :(

2011-08-16 @ 17:01:43
Postat av: Julia

va tråkigt :( förstår om du inte orkar göra om det.. jag har inte ens orkat göra färdigt mina för att det tar så mycket tid..

2011-08-16 @ 22:30:27
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Ida

Stackare!!!!!!!!

2011-08-20 @ 04:35:14
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se