"Salt" på film och i verklighet

I April 2009 kom ett stort filmteam med Angelina Jolie till Albany för att spela in scener till filmen "Salt". Och jag var såklart där!
Så coolt att se Angelina Jolie, men också att se lite bakom kulisserna.
Och nu har jag även sett filmen. Så coolt att se filmen när man har sett när vissa scener har spelats in. Häftigt att se hur det blev på film sen. En film att rekommendera!


Det var på dessa vägar de spelade in.




Här på lastbilen är dem.


Angelina Jolie!


Action!


Angelina Jolie med sin stuntkvinna.

Detta filmklipp är inte det bästa. Klippet slutar när det blir som bäst. Men detta spelade de in i Albany.

Om ni tittar noga så ser ni att det är den blå lastbilen hon hoppar på som man ser i mina bilder.

Här kan ni läsa inlägget jag skrev efter att ha varit där.

Riktigt hägtig upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag måste också se den för jag var ju vid inspelningen i DC. Pratade med han Liev :) Ska bli så roligt att se om man känner igen platserna och så :D

Var den bra eller?

2011-01-30 @ 20:59:26
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag måste också se den för jag var ju vid inspelningen i DC. Pratade med han Liev :) Ska bli så roligt att se om man känner igen platserna och så :D

Var den bra eller?

2011-01-30 @ 21:00:15
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej!



Jag funderar på att åka till USA som Au Pair men det är en sak jag undrar över som jag inte riktigt hittar svar på någonstans. Jag har förstått att man samtidigt måste plugga i USA när man är Au pair, och att man får 500 dollar i bidrag av familjen till det. Men hur mycket utöver det måste man själv lägga ut? Jag vet ju att det är svindyrt (med svenska mått mätt, där vi nästan får betalt för att gå på universiteten) att läsa flera år på college, men om man bara läser sex credits på året man är där, vad kostar det då cirka? Vore jättetacksam för svar, antingen här bland kommentarerna eller till min mail :)



Mvh Jonna

2011-02-02 @ 15:24:53
Postat av: floosan

Coolt, tyvärr var jag inte så imponerad av filmen. Men jag tycker hon är en duktig skådis =)

2011-02-02 @ 18:22:32
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se