Välkommen 2011

Nyss hemkommen från att ha firat nyår i Tallinn. Det var kryssning, halt, ufon, ester, livat dag som natt, mysiga restaurangbesök, barer och underbart sällskap. Kunde inte ha blivit bättre. En toppen helg!

Men nu är jag trött!

2011 tänkte jag ta tag i att organisera bloggen lite. Göra så att ni lättare kan hitta svar på frågor osv. Få mer tips och idéer och inspiration. Hur låter det?

Nu blir det att slappa. Tröttheten och segheten kom över mig så fort. Men oj vad det var värt det!

Hoppas ni har haft ett gott nytt år och en bra start på det nya året!

Ps. Johanna. Du kan skriva frågorna i kommentarsfältet eller skriva din mejladress så svarar jag på dina frågor!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Min mejladress är [email protected]

tack! :)

2011-01-02 @ 16:08:49
Postat av: Ida

Gott nytt år!

2011-01-02 @ 21:56:24
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se