Två veckor kvar

Om två veckor är jag på väg till USA och New York. Det känns helt otroligt!

Idag tog jag äntligen tag i packningen. Det blev lite mer kläder än vad jag hade tänkt mig, men jag ska försöka att skära ned, för jag kan tänka mig att jag vill shoppa när jag kommer fram :)
Annars har jag planerat lite för på fredag då jag ska ha en liten avskedsfest för mina vänner. Det ser jag fram emot. Fredagen är också min sista dag på jobbet....

Det enda jag har tagit mig tid till att göra är att köpa presenter till USA. Det är  så roligt, jag älskar att köpa presenter så det har jag ägnat mig åt. Fast det var inte den lättaste uppgiften men nu är alla presenter inköpta, och jag hoppas att de blir uppskattade :)




Så nu är det packningen som återstår, men idag är jag nöjd, för det känns i alla fall som att jag kom en bra bit på vägen. Alla kläder utom skor och jackor är framplockade, nu gäller det bara att rensa lite grann så att jag får plats med det i resväskorna... Inte den lättaste uppgiften men det ska gå!


14 dagar kvar, jag fattar det inte. Vart tar tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja FATTA! Inte ens 2 veckor kvar nu.. helt galet! Resfeber än?

2008-08-12 @ 23:01:09
URL: http://elsein.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ser också fram emot fredag!

2008-08-13 @ 18:24:19
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se