Ett paket kommer lastat....

...med julklappar!

Nu har jag precis varit och skickat iväg mitt stora paket med julklappar till Sverige. Det har varit jättekul att fixa med det, köpa, pyssla och slå in. Men i slutet blev det mest stress så det var skönt att få iväg det idag.
Ännu en lättnad var det när jag stod på postkontoret. De hade sagt att jag kunde räkna ut vad det skulle kosta på en viss hemsidan så det hade jag gjort och till min förskräckelse sett att det skulle kosta hur mycket som helst (nästan alla min pengar skulle gå åt). Så det var ganska nervös som jag lämnade över paketet och när hon sa vad det skulle kosta drog jag en suck av lättnad. Så nu känns det som att jag har tjänat pengar. Då kan jag shoppa i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se