Icestorm in Albany

Tankte bara uppdatera lite snabbt harifran.
Sitter hemma hos min vardmammas syster.

Jag har varit vaken sedan fyra imorse, hort trad som brister, ett brandlarm som piper och nar jag precis somnade kom barnen in i mitt rum. Halv nio kom min vardmamma och ville ha hjalp med att halla upp garage dorren. Vi hade ingen el sa jag slangde pa mig klader och vi akte till hennes syster. Och dar ar vi an. Vi skulle aka och kopa frukost pa vagen och det tog sin lilla tid. Manga affarer var stangda och den enda Doukin dounats som var appet hade ko anda ut till vagen. Vi har ingen el pga av att det har varit ett snoovader med mycket is som gjort att ledningar och trad rasat. Isen var helt enkelt varit for tung for ledningarna och traden. Alla skolor ar installda idag.
Jag hade tankt duscha pa morgonen, men det enda jag hann gora var att slanga pa mig klader. Sa vidare frasch kanner jag mig inte :P
Vissa har sagt att elen inte kommer att komma tillbaka forran imorgon, sa vi ska vanta ett par timmar till annars tar vi in pa hotell. Men det ar visst flera som tanker samma sak, for manga hotell ar redan fullbokade. Och det ar ovanligt har i Albany.

Ett litet aventyr. Det ar livat har med en hel mangd barn. Men det borjar kannas att jag inte fick en god natts somn.

Uppdaterar mera senare om jag far tillgang till en dator.

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Det är inte alltid vi vill vara med om samma saker som dig.

2008-12-12 @ 21:05:38
Postat av: Sarah

Vi har haft tur hemma hos oss. Vi har fortfarande ström och här är det mesta som vanligt.

2008-12-12 @ 21:16:42
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se