Thanksgiving = Thankful

Thanksgiving handlar en del om att vara tacksam. Många skänker till behövande osv under thanksgiving och ger till välgörenhet.

Så eftersom det är Thanksgiving idag tänkte jag skriva och berätta vad jag är tacksam för.
Jag är så oerhört tacksam över min familj och vänner hemma i Sverige. De betyder så mycket för mig och jag är så tacksam över att jag har dem. Jag är också jätte tacksam över min värdfamilj här i USA. De är så snälla mot mig och jag trivs verkligen, jag kunde inte ha drömt om bättre. Något som jag också är väldigt tacksam över är var jag är i livet just nu, att jag befinner mig i USA, att jag vågade ta chansen att åka hit som au pair. Att jag vågade följa min dröm och göra verklighet av den. Jag skulle kunna rada upp en mängd saker till som jag är tacksam över. För det finns oändligt många saker, men dessa är det största och de innefattar en hel del.


Vad är DU tacksam över?

Kommentarer
Postat av: Pamma och Pappa

Vi är så himla tacksamma att vi har dej och vi är så tacksamma att du har det så bra fast du inte är hos oss just nu!!!

Krammar från oss här hemma

2008-11-28 @ 20:43:53
Postat av: Johan

att anders och måns har gjort årets julkalender.

2008-12-01 @ 18:36:10
URL: http://joehaen.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jag är tacksam över att ha fått dig som vän!!

2008-12-01 @ 21:36:24
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se