Shopping och lek

Började inte förrän ett idag. Skönt! Städerskan var här så då bestämde jag mig för att åka iväg. Tog bilen till shoppingentret. Var verkligen på shoppinghumör. Tror ni jag shoppade något??
Jaa, jag gjorde faktiskt det! En hel del. Jag köpte ett par byxor, ett linne, en klänning, tre långärmade tröjor och två hårklämmor. Mycket nöjd :) Sedan åkte jag också och köpte en ram som jag har tittat på ett tag. Man kan stoppa in egna bilder och så står det Dream, Imagine, Inspire, Believe. Tyckte att det passade väldigt bra!

När jag kom hem med alla mina påsar började jag jobba. Jag och de två äldsta åkte och badade. Det var ganska kallt men kul. Sedan åkte vi till biblioteket innan vi åkte hem. Hemma gick jag runt och myste med den minsta som var så trött. Så himla söt! Sen var det middag och läggdags som gällde.
Sen slutade jag. Tog glass till dessert och nu ser jag på One tree hill.
En mycket bra dag!

Kommentarer
Postat av: jelithsa

Tja ...jag märker att shoppa är det du gör bäst !!! det är kul att du alltid hittar något ...jag har bara en fråga där du bor är det så stor som jag tror att det är ... jag tänker mest på att det finns alltid något att shoppa!!!:d



kram och har det bra

jelithsa pizza

2008-10-14 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se