Söndagen

I dag gick jag upp vid nio. Ingen var hemma så jag åt frukost i lugn och ro och läste tidningen. Gick in lite på datorn efter det. Vid halv ett kom Louise och hämtade mig och vi åkte till ett gym. Jag skulle testträna. Det var faktiskt väldigt skönt att träna, känns att man har haft ett uppehåll under sommaren. Ska bli skönt att komma igång igen.
Efter träningen när jag kom hem fixade jag lite innan familjen kom hem och jag gick ner och var social. Alla barnen var väldigt trötta så det var en hel del liv :) Lekte lite med barnen och matade den lilla lite.
Sen gick jag tillbaka upp på rummet och såg One Tree Hill på tv:n. De ligger nog några avsnitt före för jag hängde inte riktigt med :P Men bra var det!
Sen gick jag ner och pratade med barnvakten som var här. Hon var trevlig och vi pratade om USA vs Sverige och Europa osv. Kul!
När hon hade gått hem åt jag tillsammans med min värdmamma och vi pratade och gjorde schemat för veckan som kommer. Tiden bara sprang iväg, men det var trevligt!

Nu är jag trött och ska krypa till sängs. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se