Valet

I november är det presidentval. Den 4:e november närmare bestämt.
Ganska häftigt att jag får vara med om detta, på plats här i USA. Väldigt mycket handlar om det just nu och överallt ser man Obama och McCain, dock inte i egen hög person.
Just nu sitter jag och ser på en debatt mellan Obama och Mc Cain. Kände att det kunde vara lite kul att få veta lite mer om vad de tycker och tänker. Så det sysslar jag med denna fredagkväll ;) Men lika glad är jag för det!
Satt häromveckan och pratade om valet med mina värdföräldrar, det är väldigt krångligt allting hur valet går till osv. Men det var högst intressant att sitta och prata med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se